SeniorXpert

Kandidaat worden op SeniorXpert

laptop1_klein

1. Maak een online account aan.

 

2. Geef uw werkvoorkeuren en beschikbaarheid op.

 

3. Zodra een opdrachtgever interesse in u heeft, ontvangt u een uitnodiging voor een sollicitatie. U kunt zelf ook proactief solliciteren op alle vacatures via de website. Onze intermediairs ontvangen dan een bericht dat u interesse heeft in de functie.

 

4. Like ons op Facebook en wees als eerste op de hoogte van de nieuwste vacatures, onze acties en leuke nieuwtjes.

 

5. Zodra de match is gemaakt gaat u aan het werk. Belangrijke gegevens worden in de vorm van een opdrachtbevestiging digitaal uitgewisseld.

 

6. De gewerkte uren kunt u online declareren en uw opdrachtgever keurt deze uren goed. U wordt elke week uitbetaald.

  • Gemakkelijk en snel vinden van een leuke baan
  • Groot netwerk aan diverse bedrijven
  • Geen administratieve lasten
  • Optimale flexibiliteit
  • Elke week uitbetaald

Top 5: veelgestelde vragen kandidaat

Wat is de werkwijze van SeniorXpert?

SeniorXpert is een online arbeidbemiddelaar. U kunt zich dus alleen online inschrijven. Na inschrijving op de website ontvangt u direct een mail om uw account te activeren. U heeft een week de tijd om uw profiel zo volledig mogelijk aan te vullen. Hoe vollediger uw profiel, des te groter de kans op die leuke baan! In uw online account vindt u de status van de vacatures waarvoor u bent geselecteerd, uw online reacties en sollicitatiegesprekken. Via onze pagina ‘vacatures‘ kunt u ook zelf reageren op vacatures.

 

Binnen twee weken na ontvangst van het volledige profiel nemen wij contact met u op om uw profiel door te nemen en eventuele mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik mij inschrijven bij SeniorXpert?

U kunt zich inschrijven door in het menu op ‘inschrijven als kandidaat’ te klikken. U krijgt direct een mail met uw inloggegevens. Hierna volgt een stappenplan om uw profiel in te vullen. U heeft hiervoor een week de tijd, daarna wordt uw profiel verwijderd. Hoe vollediger uw profiel, des te groter de kans op die leuke bijbaan! Binnen twee weken na ontvangst van het volledige profiel nemen wij contact met u op om uw profiel door te nemen en eventuele mogelijkheden te bespreken.

Is mijn inschrijving ontvangen?

Wanneer u zich inschrijft ontvangt u een automatische mail met een link om uw account te activeren. Heeft u deze geactiveerd, dan staat u bij ons ingeschreven. Belangrijk hierbij is dat u uw profiel zo volledig mogelijk invult. Hier heeft u een week de tijd voor. Wij hebben een volledig profiel nodig om een goede match te kunnen maken.

Hoe kan ik online reageren op een vacature?

Wanneer u geïnteresseerd bent in een vacature kunt u reageren middels de knop ‘reageren’ onderaan de vacature.

 

Wanneer u op de knop ‘reageren’ heeft gedrukt heeft u de volgende keuze:

 

Inloggen
Staat u al bij ons ingeschreven? Ga dan naar ‘inloggen’. Vul uw inloggegevens en motivatie in. U heeft nu gereageerd op de vacature. Is uw profiel nog niet helemaal volledig aangevuld? Zorg hier dan eerst voor. Zo kunnen wij de match beter beoordelen.

 

Registreren
Staat u nog niet bij ons ingeschreven? Maak dan eerst een online account aan via ‘registreren’. Vul uw gegevens en motivatie in. U ontvangt een e-mail om uw account te activeren. Hierna volgt een stappenplan om uw profiel zo volledig mogelijk in te vullen. Een volledig profiel is nodig om een goede match te kunnen maken. Heeft u dit gedaan, dan heeft u gereageerd op de vacature.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dat is geen probleem. Via de website kunt u zo een nieuw wachtwoord instellen. Ga naar ‘inloggen als kandidaat’ in het menu en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Hier kunt u uw e-mailadres invullen. U ontvangt een mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Dit wachtwoord dient te voldoen aan:

Minimaal 8 karakters

Minimaal 1 kleine letter

Minimaal 1 hoofdletter

Minimaal 1 cijfer

Heeft u een andere vraag?

Indien uw vraag hier niet bij staat dan kunt u deze op drie verschillende manieren aan ons stellen:

 

  1. Heeft u al een account en u heeft hier vragen over? Stel deze vraag in uw online account via ‘stel een vraag’ rechts bovenin uw scherm.
  2. Heeft u nog géén account en heeft u vragen over onze website en hoe wij te werk gaan? Stel deze vraag via de chat rechts onderin uw scherm.
  3. Heeft u een inhoudelijke vraag? Stel deze via WhatsApp op nummer 06 – 83 12 75 91 (dit nummer is alleen te gebruiken voor WhatsApp).

 

Uw vraag wordt dezelfde dag nog beantwoord!

Stel uw vraag via WhatsApp

Whatsapp3

Wij zijn nu ook op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur bereikbaar via WhatsApp. Heeft u een vraag en wilt u deze graag via WhatsApp stellen? Dat kan!

 

 

Wij vinden het belangrijk dat u snel geholpen wordt. Staat uw vraag niet bij de bovenstaande veelgestelde vragen? Stel uw vraag via WhatsApp op ons telefoonnummer 06 – 83 12 75 91 (dit nummer is alleen te gebruiken voor WhatsApp) en wij helpen u zo snel mogelijk!